träningmedkiro.blogg.se

Träningsdagbok över träningen med Kiro en Australian kelpie

27 oktober

Publicerad 2013-10-27 21:13:32 i Bruks,

Skogsspår idag. Ca 3-400m i svårframkomlig skog. 1h liggtid och 4 pinnar. Kiro spårade helt ok, tappade spåret ett par gången men hittade det igen. Markarde iaf tre pinnar. Vid andra pinnen fick han ingen belöning eftersom det är så det blir på tävling så ville jag prova. Sen såg jag inte honom när han kom till tredje pinnen men jag visste var den var så jag började belöna trots att han inte såg om han markerade den och då gick han tillbaka och markerade den så antagligen hade han struntat i att markera den trots att han hittat den. Han fick iaf belöning. Ska försöka få till slumpmässig belöning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Renate

25-årig hundträningsgalning som bor i Linköping och jobbar som livsmedelsinspektör.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela