träningmedkiro.blogg.se

Träningsdagbok över träningen med Kiro en Australian kelpie

14 juni

Publicerad 2013-06-15 10:14:32 i Agility,

Hade inte tänkt träna idag eftersom vi var och simmade på lunchen men det blev lite agilityövningar iaf. Ställde upp 4 pinnars slalom med kompostgaller som inramning. Sen hade jag två provisoriska hinder så körde vi några olika kort kombinationer med tre hinder. Det var mycket roligare än att träna slalom separat tyckte Kiro. Den stora svårigheten som vi måste jobba på var att han från ena hållet inte hittade ingången när han kom från vänster om jag var på höger sida om slalomet, var jag på vänster sida gick det bra. Antagligen tycker han att det blir trångt att gå in mellan mig och slalomet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Renate

25-årig hundträningsgalning som bor i Linköping och jobbar som livsmedelsinspektör.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela